• zapoznanie się z przedmiotem działalności, problemami organizacyjnymi
  • weryfikacja zakresów obowiązków na stanowiskach pracy
  • weryfikacja nazewnictwa stanowisk w kontekście zadań i specyfiki branży
  • weryfikacja struktury organizacyjnej
  • weryfikacja standardu tworzonych procedur i instrukcji oraz zaproponowanie zmian
  • weryfikacja regulaminów wynagradzania
  • weryfikacja istniejących systemów wynagradzania
  • propozycja systemów motywacyjnych w dwóch wariantach: prowizyjnym oraz uzależnionym od systemu ocen pracowniczych
  • przegląd ryzyk wynikających z zawartych umów, porozumień
  • analiza istniejącego obiegu dokumentów , dostosowanie obiegu dokumentów do potrzeb firmy
  • weryfikacja planu kont i polityki rachunkowości , propozycje zmian
  • analiza źródeł przychodów i kosztów wg miejsc powstawania
  • analiza wskaźnikowa , badanie rentowności
  • analiza płynności finansowej w tym monitoringu należności przeterminowanych
  • weryfikacja istniejących raportów , zaproponowanie nowych standardów
  • inne związane z przedmiotem audytu uzależnione od potrzeb Klienta