Kadry i Płace Wrocław

Obsługa kadrowa Wrocław

Biuro rachunkowe AFK przygotuje stosowne umowy związane z zatrudnianiem pracowników w oparciu o umowę o pracę lub  umowy cywilnoprawne. W ramach obsługi kadrowej poprowadzimy akta osobowe pracowników. Zarządzamy dokumentacją związaną z przebiegiem zatrudnienia i ewidencją czasu pracy pracowników. Przejmiemy na siebie kontakty i korespondencję z ZUS (rejestracja, wyrejestrowanie).

Obsługa kadrowa, to również prowadzenie rejestru szkoleń BHP, kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie oraz prowadzenie dokumentacji związanej z urlopami wypoczynkowymi.

Obsługa płacowa Wrocław

Obsługa płacowa w biurze rachunkowym AFK polega na rozliczaniu wynagrodzeń oraz tworzeniu list wynagrodzeń z tytułu umów o pracę. Przygotowujemy również listy wypłat z tytułu umów cywilno-prawnych.

Do tego generujemy dokumentację podatkową, m.in.: deklaracje miesięczne (PIT-4, PIT-8A), informacje roczne (PIT-11, PIT-4R), rozliczenia (PIT-40).

Obsługa kadrowo-płacowa Wrocław

W ramach obsługi kadrowo-płacowej sporządzamy analizy struktury zatrudnienia i poziomu wynagrodzeń. Ponadto doradzamy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych. Możemy reprezentować firmę w przypadku postępowań kontrolnych przed ZUS czy PIP.

Nasze usługi kadrowo-płacowe obejmują również przygotowanie oraz obsługę dokumentacji związanej z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych.

 

tick

Obsługa kadrowa

tick

Obsługa kadrowo-płacowa

tick

Pełen outsourcing kadr i płac Wrocław

Kadry i Płace od 40 zł/1 os.*

*Powyższa cena jest ceną orientacyjną netto za 1 pracownika w miesiącu.

Ostateczna wycena ustalana jest indywidualnie dla każdego Klienta i zależy od formy umowy na jaką zatrudniony jest rozliczany pracownik oraz od zakresu usług.

Korzyści z obsługi przez biuro rachunkowe AFK Centrum Obsługi Biznesu:

bezpośredni kontakt

Bezpośredni kontakt z księgową, kadrową i doradcą

Otrzymujesz silne, potrójne wsparcie dla Twojego biznesu lub organizacji pozarządowej, którą prowadzisz.

pulpit klienta

Nowoczesny system kadrowo-płacowy ERP enova365

Uzyskujesz zdalny dostęp do programu enova365, który zautomatyzuje i zoptymalizuje ważne działy Twojej firmy lub organizacji pozarządowej, m.in.: finanse, księgowość, kadry i płace.

oszczedność czasu

Oszczędność czasu i zasobów

Wykorzystujesz nasze kadry, naszą wiedzę, doświadczenie i infrastrukturę, by pomnażać swój biznes lub rozwijać swoją organizację pozarządową.

Przykładowy zakres usług kadrowo-płacowych dla biznesu i organizacji pozarządowych:

  • Zastępstwo personelu kadrowo-płacowego podczas długotrwałej nieobecności.
  • Administrowanie aktami osobowymi pracowników.
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem na umowę o pracę.
  • Przygotowywanie dokumentacji do umów cywilno-prawnych (umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menedżerski).
  • Sporządzanie umów dodatkowych do umowy o pracę, w tym m.in.: umowa o zakazie konkurencji, umowa o odpowiedzialności materialnej pracownika, umowa o używanie samochodu i telefonu do celów służbowych.
  • Zgłoszenie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS (program Płatnik).
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień pracowników.
  • Kontrolowanie terminów ważności badań lekarskich, badań sanitarno-epidemiologicznych, szkoleń BHP.
  • Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem, np. RP-7.
  • Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę zgodnie z przepisami prawa, zasadami regulaminu wynagradzania oraz wewnętrznymi zarządzeniami Klienta.
  • Ustalanie świadczeń pieniężnych związanych z ustaniem stosunku pracy (ekwiwalent za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, odprawy pieniężne, odszkodowania za skrócony okres wypowiedzenia itp.).
  • Rozliczanie umów cywilno-prawnych.
  • Sporządzanie paczek przelewów wynagrodzeń pracowniczych oraz przelewów na rzecz instytucji publiczno-prawnych do autoryzacji Klienta.
  • Przygotowywanie pasków pracowniczych.
  • Przygotowywanie zaświadczeń o osiągniętym wynagrodzeniu.
  • Wykonywanie wszelkich czynności związanych z zajęciem wynagrodzeń pracowniczych.
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego: PIT-11, PIT 4, PIT 8AR, IFT-1.
  • Sporządzanie deklaracji do GUS, PFRON, SODiR.
  • Sporządzanie wewnętrznych regulacji takich jak m.in.: Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania, Regulamin ZFŚS oraz wewnętrznych zarządzeń i procedur dla Klienta.
  • Przygotowywanie na życzenie Klienta niezbędnych raportów i zestawień, m.in. z zakresu wynagrodzeń.
  • Prowadzenie korespondencji z komornikami.
  • Reprezentowanie Klienta w toku postępowania kontrolnego i podatkowego przed organami podatkowymi i organami kontroli skarbowej

Jesteś zainteresowany usługą?